سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمکدون...

از خطایت ای پدر یک عمر سرگردان شدم

آی گندم بس که دنبالت دویدم نان شدم

 

روزه دار آرزو بودم در این حسرت کمین

وقت افطار آن زمان آمد که بی دندان شدم

 

در مدار بسته تسبیح سرگردانی ام

آن قدر بر خویش بردم سجده تا شیطان شدم

 

در ترازوی عدم معیار سنجش هیچ بود

نیستی سرمایه شد منظور این و آن شدم

 

عاشقی کار من بی دست و پا هرگز نبود

از چه یارب تشنه‌ی این درد بی درمان شدم

 

این چه رسمی بود که از خون خواهی عبرت شگفت

او خطایی کرد و من پیراهن عثمان شدم

 

شاعر: استاد داود نوروزی




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 97/3/8 توسط محسن تاجیک
درباره وبلاگ

محسن تاجیک
دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده این قدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده... ************** سلام دوستان گلم. محسن تاجیک هستم. یه استقلالیه دو آتیشه... کارشناس ارشد حقوق خصوصی مشاور امور حقوقی و قراردادها عضو انجمن حقوق شناسی ایران عضو انجمن آیین دادرسی مدنی عضو انجمن فقه و حقوق اسلامی عضو انجمن مدیران منابع انسانی ایران ***در چندین شرکت تولیدی و صنعتی در جایگاه کارشناس منابع انسانی، رئیس امور کارکنان و آموزش، مدیر توسعه منابع انسانی و معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداری دارای سابقه کار هستم هم اکنون در چندین شرکت به عنوان مشاور امور حقوقی و قرارادها انجام وظیفه میکنم
mohsen.tajik@chmail.ir
bahar 20
 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ